بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پيگيري اتفاقات ديدار سپاهان و پرسپوليس

بهروان ادامه داد: مي خواستيم پنجشنبه 30 شهريور بازي برگزار شود اما صبا مخالفت کرد و گفت نمي توانيم در اين روز بازي کنيم اما آنها همان روز يک بازي دوستانه با همه بازيکنان خود انجام دادند. از سويي گفتيم بازي 17 مهر برگزار شود اما نفتي ها گفتند مي خواهيم به اردو برويم. نمي دانيم براي اين فوتبال بايد باشگاه ها تصميم بگيرند يا سازمان ليگ؟ همه مي گويند به خاطر مسابقات قهرماني نوجوانان ورزشگاه را از ما گرفته ايد و حالا بايد آنها هر خواسته اي داشته باشند ما گوش کنيم.
سرپرست سازمان ليگ تاکيد کرد: به نظر مي رسد بايد در تصميمات خود رفتار قاطعانه تري داشته باشيم. هر چه مي خواهيم با مديران باشگاه ها تعامل کنيم آنها خواسته هاي بيشتري دارند و اگر با يک تصميم آنها مخالفت شود در رسانه ها به خود اجازه مي دهند هر چه مي خواهند بگويند. رمضان بيگي مديرعامل صبا همکار ماست ولي مي خواهم به او بگويم اگر روز گذشته بازي را مي برد باز اين پيروزي را به من تقديم مي کرد؟ فوتبال همين است. يک روز تيمي مي برد و روزي ديگر مي بازد. با وجود اين حرف احترامش را حفظ مي کنم و جوابش را نمي دهم.
وي افزود: اين صحبت ها را ناشي از شکست و عصبانيتي که داشته مي گذارم ولي از آنها مي خواهم در آرامش و خلوت خود انصاف داشته باشند و وجدان خود را قاضي کنند.

 

 

 

 

بهروان در ادامه در مورد بازي راه آهن و مس کرمان در هفته دهم ليگ برتر عنوان کرد: با مدير قبلي مس به توافق رسيده بوديم اين مسابقه در کرمان برگزار شود اما مديرعامل جديد اين باشگاه نامه زد که موافق اين تصميم نيست. امروز قرار است در مورد اين موضوع تصميم گيري کنيم. کسي همکاري نمي کند. در حال ميزباني يک حرکت ملي هستيم اما هر باشگاه به فکر خواسته هاي خودش است و در ازاي در اختيار گذاشتن ورزشگاهش خواسته هاي زيادي از فدراسيون دارد. اگر ميزباني خوبي در اين رقابت ها داشته باشيم مي توانيم ميزباني جام ملت هاي آسيا را هم بگيريم.


 

 

 

 

سرپرست سازمان ليگ تصريح کرد: مديرعامل يک باشگاه موافق تصميم سازمان ليگ است اما همين مدير وقتي با سرمربي تيم خود مشورت مي کند نظرش تغيير مي کند. در واقع اين سرمربيان هستند که براي باشگاه تصميم گيري مي کنند. به ما مي گويند برنامه ريزي بلد نيستيد. درحالي که برنامه ليگ از مرداد اعلام شده بود. ما با باشگاه ها سر جنگ نداريم و مدافع حقوق باشگاه ها هستيم اما باشگاه ها از روي عصبانيت حرف هايي مي زنند که آنها را به وجدانشان رجوع مي دهم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهروان در پاسخ به اين سؤال که تاريخ بازي استقلال و پيکان معوقه از هفته هفتم چه زماني خواهد بود، گفت: هنوز تصميم گيري نشده و منتظر برنامه اردويي تيم ملي هستيم. ابتدا بايد به تيم ملي کمک کنيم تا بتواند مقابل کره جنوبي نتيجه بگيرد. نتيجه گرفتن تيم ملي براي کل فوتبال ما خوب است. اين تيم متعلق به مردم است نه فرد خاص.

 

 

 

 

 

سرپرست سازمان ليگ در مورد اتفاقاتي که براي بازيکنان پرسپوليس در بازي با سپاهان رخ داده و بي حال شده اند، اظهار داشت: در حال پيگيري اين موضوع هستيم و حتي از نماينده خود خواستيم همراه بازيکنان پرسپوليس به اورژانس بروند و گزارش خود را براي ما بياورند. قطعا نتيجه آن را اعلام مي کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 3 / 7 / 1391برچسب:سازمان لیگ,حواشی فوتبال,بهروان,مدیر عاملین,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com